Jak kupować przez internet i telefon

Infografika regulaminu sklepu internetowego dla Konsumenta
Izomarket

Sprzedawca

IZOMARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
SPÓŁKA KOMANDYTOWA ul. Strońska 6B, 50-540 Wrocław NIP 8992879300 REGON 386003210 KRS 0000839957

Metody dostawy

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • do paczkomatów InPost
  • odbiór osobisty

Kontakt ze Sprzedawcą

Adres e-mail: biuro@izomarket.pl
Telefon: 604 802 447

Odstąpienie od umowy

Co do zasady, Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Dane Konsumentów

Administratorem danych Konsumentów jest Sprzedawca. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Sklepu.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

W niektórych przypadkach Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Przypadki te zostały wskazane w regulaminie.

Termin realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych.

Opcje reklamacyjne dla Konsumenta

  • oświadczenie o obniżeniu ceny,
  • odstąpienie od umowy (tylko przy wadzie istotnej),
  • żadanie wymiany towaru na nowy,
  • żadanie usunięcia wady.

Sposoby płatności

  • przelew bankowy
  • karta płatnicza
  • za pośrednictwem platformy płatniczej
  • za pobraniem
  • przy odbiorze

Rozpatrzenie reklamacji

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

Termin płatności

W przypadku wyboru płatności z góry, Konsument ma 2 dni robocze na jej dokonanie.

Niniejszy dokument nie jest regulaminem, a jedynie wyciągiem najważniejszych informacji z regulaminu. Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.

Zadzwoń